lördag 28 februari 2009

Låt bli min brevlåda...

På väg ut för att handla lördagsmiddag möttes jag av en svartvit pamflett i A3 på hallgolvet. Skrivelsen i fråga har rubriken "Vem ska ta fighten mot mångkulturen?" och delas ut av en skitklick på världens anus kallade "folkfronten". Jag bor i ett mångkulturellt samhälle ....i en mångkulturell stadsdel....t.o.m. i en mångkulturell trappuppgång, där jag är den enda med ett svenskklingande efternamn. Folkfronten profilerar sig som ett parti för "etniska svenskar" vilket torde innebära att de är samer eller asatroende vikingar hela bunten. Det kan också vara därför de inte kunde läsa på dörren om hur jag betackar mig för propaganda och reklam....jag har skrivit med vårt gängse accepterade och dessutom importerade alfabet, och funderar nu starkt på att lägga till en lapp ytterligare författad med runor. Jag för min del är som svenskar i allmänhet duktigt uppblandad genom generationerna och dessutom uppväxt med importerade, kristna värdegrunder.....vare sig jag vill eller inte. När jag går ut på nämnda folkfronts sida visar det sig att de är samma, gamla snubbar med importerade armbindlar i de gamla tüska modefärgerna svastika, rött och vitt som brukar samlas en gång om året och hylla en kung som föredrog att hålla sig borta och partaja i Turkiet.
Nåväl...jag ser också problemen som beskrivs i bladet, där Bergsjön och Rosengård framställs som varnande exempel.
Jag har ingen patentlösning på det.
Jag tror däremot inte att lösningen ligger i att slänga ut etniskt avvikande från den ariska normen, eller slå på de som redan ligger. Jag tror inte heller att en kultur som har importerats från Engelska skinnskallar och Tyska nazister för att sedan blandas upp gör situationen bättre. Att byta ut kängorna, hängslena och de klorinerade brallorna mot kostym och vit skjorta, och kalla sig "Daniel Höglund, partiordförande" förändrar inget. Om du så härstammar direkt från Erik läspe och halte är du fortfarande en produkt av historien....en kulturell och rasbiologisk gatukorsning.

Inga kommentarer: