Visar inlägg med etikett fildelning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fildelning. Visa alla inlägg

fredag 15 februari 2008

Att mjölka en död ko.

Artisten som förr var känd som Prince och sedan blev the sign och numera kallar sig Prince har tydligen gjort gemensam sak med......Village people!! Vikande skivförsäljning och ointresse från publikhåll kan tydligen ta sig de mest bisarra uttryck...
När fan gjorde vare sig Prince eller Village people ett uppmärksammat album eller en bra turne sist? De borde väl närmast vara glada att någon orkar tanka ner deras låtar fortfarande. Personligen tycker jag att de istället skulle få böta till resten av mänskligheten för plågor som purple rain och YMCA. Låt oss hoppas att de tar slutlig död på sig själva, att stämma världens största torrentsite lär ju inte precis höja deras popularitet hos målgrupperna. Som J.Lennon sa en gång i tiden: -Det kanske kommer visa sig att de multinationella skivbolagen bara är en parentes i världshistorien....