På förekommen anledning:
Bon Scott är en av mina "gudar", synd att riktiga begåvningar dör för fort.
För övrigt har det snöat här.....klimatuppvärmningen går alldeles för långsamt.
Jag vill kunna plantera palmer på gräsmattan utanför ju....
Visar inlägg med etikett bon scott. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bon scott. Visa alla inlägg
söndag 3 februari 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
