lördag 16 februari 2008

Helvetes....igen

I tisdags fick jag nya tabletter mot värken, i onsdags fick jag ett nytt ep-anfall.
Min kropp och hjärna är tydligen helt felsynkade med medicinerna jag får, den här gången var det Gabapentin teva som släckte ljuset och belönade mig med en söndertuggad tunga. Ännu en medicin som räknas som anti-epileptika och ger mig kramper. Hela vägen efter det här har jag känt mig risig och deppig med träningsvärk överallt. Snart går jag över till att smärtstilla på egen hand medelst rökning igen om jag inte får ett fullgott alternativ.....oavsett polis och myndigheters syn på saken. Fyfan för svensk drogpolitik!!!


Instruktionsbild för våra kära poliser

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyfan stackare! Hoppas verkligen att det blir ordning på din sjukdom eller vad man nu ska kalla det? Vet inte så mycket om vad det är.